sin mer net alle a bissel Lost ?

Heijo, jetzt lafen grad die Deile vun der zwote Schtaffel vun Loscht uf Pro siwe, ist des net glasse ? Die Deile sin uf jeden Fall noch besser wie in de erschte Schtaffel. Endlisch basiert mohl so richtig was un is net immer so a rumgeworschtel wie die ganz Zeit.
Awwer ich sag aisch Laid, des werd vun Dail zu Dail besser ! Wers awwer net abwadde kann, der gugt äfach mohl uf der Lost-Fans Said, des is a wärglich gudi Said mit n haufe Informatione. Awwer ufbasse gell, do wärren a haufe Sache verrote, die erscht noch im Fernseh kumme. Fa alle Prämiere-Gucker oder Kumpels vun Prämiere-Gucker gibds dort awwer ach schun Infos zu där dridde Schtaffel.
Ich hab do hait grad mol geguggt und der erschte Deel vun der dridde Schtaffel is jo der Hammer, wärglich !! Des glabscht jo net, was do jetzt noch kummt…

WARNUNG ! Das Lesen dieser Seite verursacht sofortige Suchtgefahr. Aufrufen auf eigene Gefahr !!

WARNUNG ! Das Lesen dieser Seite verursacht sofortige Suchtgefahr. Aufrufen auf eigene Gefahr !!

Dieser Beitrag wurde unter TV / DVD / Kino / Musik veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

1 Antwort zu sin mer net alle a bissel Lost ?

  1. Chrome sagt:

    Also ich mag’s ja nich‘ so … kann wohl daran liegen, dass ich nicht die Spur einer Ahnung hab, um was es da geht und warum da dauernd Leute auf ner Insel rumhocken und dann wieder irgendwo in ’ner Stadt sind und … sehr verworrene Geschichte.

    Als Wallpaper-Beauftragter wollte ich euch dennoch auf diesen (wohl gelungenen?) LOST Bildschirmhintergrund hinweisen!

    –> http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=950

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert